به علت نوسانات ارزی قبل از ثبت سفارش  استعلام قیمت بگیرید

لوازم مناسب برای عکاسی پرتره

نور ثابت

 رنگ و کیفیت سوژه دارای اهمیت بسیار بالایی است که باید دارای استاندارد خوبی باشد. برای اینکه کیفیت سوژه بالایی داشته باشیم بهتر است که از نور ثابت استودیو استفاده کنیم. که پیشنهاد ما برند گودکس می باشد.

 

سافت باکس

برای اینکه منبع نوری که داریم را با بهترین کیفیت به سوژه نزدیک کنیم بهتر است از سافت باکس یا پارابولیک یا چتر استفاده کنیم. پیشنهاد پارس نیتک برند معتبر و بسیار با کیفیت westtcot  میباشد.

رفلکتور

برای جهت دادن به نور و حتی چشم بهتر است که از رفلکتور استفاده شود. البته لازم است که بدانید در عکاسی های  پرتره از رفلکتور خمیده بیشتر استفاده میشود. رفلکتور شبیه شکل کروی چشم میباشد و باعث می شود که به خاطر طراحی قوسی شکلی که دارد جلوه زیبائی به شما بدهد. پارس نیتک به شما کاربر گرامی برند وستکات را پیشنهاد میکند.

 

پرده

برای پس زمینه ی عکس چهره که قسمت بسیار مهم در عکاسی میباشد معمولا از پرده با سایز دلخواه و متناسب با مکان شما، پایه و گیره پایه و کیسه شن استفاده میکنند. شما میتوانید همه ی این اقلام را در سایت پارس نیتک محیا کنید.

نور باتومی 

اگر دیزاین عکس برایتان حائز اهمیت است میتوانید از نور باتومی  RGB  استفاده کنید که جلوه بیشتری با خلاقیت بالا به عکس میدهد. پارس نیتک به شما برند DBK(دی بی کی ) را پیشنهاد میکند.

آنچه در این پست میخوانید..

بیشتر بخوانید…

بیشتر بخوانید…